luni, 25 mai 2009

Daca as castiga potul cel mare la Loto.....
















as calatori in toata lumea
as infiinta un Centru al Artelor care sa includa o galerie de arta intr-un spatiu extrem de generos, unde permanent sa existe expozitii, un spatiu unde sa fie organizate concerte, in week-end, work-shopuri si conferinte ale artistilor, spatii pentru intalniri cu fanii, simpozioane etc;
as organiza concerte si licitatii caritabile pentru copii bolnavi si alte categorii sociale defavorizate;
as demara si sustine o campanie IMPOTRIVA PROSTULUI GUST, organizand un concurs pentru cele mai bune idei pentru un slogan si filmulete publicitare pe aceasta tema ( daca aveti idei, va rog sa le trimiteti, poate chiar incercam ceva pe tema asta....);
as organiza un bal mascat - ca o replica la celebrul Bal de Cristal, tot in scop caritabil ( ce sa fac, imi plac mastile);
as construi un centru multi media cu cinematografe moderne;
as deschide un restaurant unde artistii se cante muzica de diverse genuri in fiecare seara, in fata unui public asezat la mese luminate discret cu veioze micute.

3 comentarii:

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Iti doresc sa castigi cu conditia sa nu uiti de aceste planuri frumoase:).

Cezara, din Ploiesti spunea...

Multumesc pentru sustinere.

Roxana Creanga spunea...

Buna ziua, Cezara, caci bun iti este gandul! Pacat ca nu ai postat randurile acestea macar cu o luna in urma. Am avut un petic de casa cu un petic de pamant alaturi, pe care tocmai le-am vandut. Inca din iarna am tot cautat pe cineva care sa mi se alature spre a incepe "ceva" acolo. "Ceva"-ul semana enorm cu gandurile tale. Daca ai citi mail-urile mele adresate catorva prieteni, pe care am sperat sa-i conving, ai descoperi asemanarea. Acum...pot sa mai spun doar ca visez alaturi de tine.
Poate ca intr-o zi visele vor deveni realitate...Doar ca nu joc la loterie si...
Iertata-mi fie adresarea directa, dar parca te stiam de-o viata.