vineri, 10 septembrie 2010

Cezaramedia - promovat de un radio dedicat blogurilor

Blogul Cezaramedia a atras atentia unui radio antimanele si dedicat blogurilor. Iata un mesaj primit recent de la unul dintre cei de la Radio Whisper. Restul mesajului il puteti citi mai jos, sub postarea dedicata targului romilor de la Sinaia. Eu le transmit noilor cititori " Bun venit !" si " Lectura placuta! ". Va multumesc pentru aprecieri.

" Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai. Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag. Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. "

Niciun comentariu: