marți, 18 noiembrie 2008

Scarlett Johansson – o Brigitte Bardot modernă



Actriţa Scarlett Johansonn a pozat pentru coperta revistei americane Allure, propunerea stiliştilor fiind aceea de a aborda stilul lui Brigitte Bardot. Machiajul, coafura, îmbrăcămintea, atitudinea au amintit de celebra divă a anilor 60.
Ea a răspuns, cu acest prilej, întrebărilor redactorilor revistei cu privire la viaţa sa personală: “Întotdeauna mi-am dorit să mă căsătoresc şi am copii. Niciodată nu mi-am imaginat cum va fi. Unele fete işi imaginează întreaga desfăşurare a nunţii lor. În viaţa mea totul a venit de la sine.” Întrebată cum l-a cunoscut pe soţul său, actorul Ryan Reynolds cu care s-a căsătorit în septembrie, vedeta a spus “ Nimeni nu ştie. Ţine de viaţa noastră privată. Este povestea noastră.” Sursa : allure.com

Niciun comentariu: