marți, 2 decembrie 2008

Versuri stupide din melodii romanesti

"Rănile sunt prea adânci / Când mă gândesc la atunci "Animal X - Dragostea e tot ce am
"Să-l furam pe Soare / Să-l bagam la inchisoare"Ooops - S.O.S.
"Hai să facem marmeladă / Dintr-o varză şi-un rechin "Fără zahăr
"Avea ochii albaştri şi era brunetă
Dansa la bară se dădea cometă
[...]
Haideţi cu toţii să ne luam mochetă
Aveţi o şansă să agăţaţi o cometă" Mandinga feat Wilmark - Mocheta
"Mulţi băieţi roiesc în jurul meu / Dar tu ştii că eu te-am ales pe tine / Să mă laşi în pace cred că-i cel mai bine." Candy - Eşti băiatul care-mi place
"E fatal cum te mişti superfinal"

"Patul este scena / Se ridică, se coboară / Sunt mai ceva ca Ayrton Senna" Hi-Q - Eclipsa
"Te vreau oriunde am fosssst"- Selena- Nu mă uita undeva
"Stăteai în noaptea grea aşteptand. / Şi m-ai rugat să vin la nesfârşit" Non Stop - În urma ta
"... În Salonic sunt măsline, iar toate cheile-s la tine" Asia – Garsoniera ta
"Eu spun că eşti deşteaptă / tu spui că eşti frumoasă
Hai gata cu minciuna / Să mergem la mine-acasă" 4 U – Nu ţin la tine

Niciun comentariu: