duminică, 25 octombrie 2009

Sanatate, Maestre!

Vestea ca Maestrul Dinica e bolnav m-a intristat si ii doresc din tot sufletul sanatate. Am avut ocazia sa-l vad pe scena si chiar sa-l cunosc si sa stau de vorba cu el despre teatru, film, despre ce se intampla azi in lumea artistica si in asa zis-ul show-biz. Un om vesel, optimist, cu mult chef de viata, puternic si un desavarsit profesionist. Sper ca starea sa de sanatate sa se imbunateasca si sa revina curand pe scena. In aceste ore, pe site-urile de stiri circula tot felul de informatii si – avand in vedere ca medicii nu vor sa iasa la rampa, sursele sunt confidentiale, iar presa e disperata sa comunice date despre starea lui – este greu de stiut ce este adevar, ce este exagerare. Daca se dovedeste insa, ca Maestrul a contactat o infectie intr-un spital ( asa cum se banuieste, conform unor articole de presa ) cred ca va iesi un mare scandal, pentru ca este pur si simplu inadmisibil! Pana atunci, sanatate, Maestre!

2 comentarii:

CORA spunea...

Si eu m-am intristat teribil la aceasta veste! Dar am speranta ca se va reface si ne vom bucura in continuare de lucrarea sa artistica!

Anca spunea...

Ar fi pacat sa se duca si Dinica, si-asa am ramas cu foarte putini actori din generatia veche...Iar din cea noua prea putini promit...Dumnezeu sa-i dea putere!