luni, 2 noiembrie 2009



Am auzit o gluma buna la Divertis : "conform ultimelor sondaje, daca Traian Basescu ar pica in turul II cu Traian Basescu, amandoi ar pierde". Am ras in hohote.
Buna si gluma celor care au clonat site-ul lui Base


"De ce ţi-e frică păsărică?”, sloganul lui Băsescu pe site-ul de campanie
(sursa www.mytex.ro)Site-ul de campanie al lui Traian Băsescu a fost clonat. Autorii paginii www.traianbasescu.ro au modificat şi şi interpretat într-un mod ironic declaraţiile actualului preşedinte, astfel că sloganul acestuia a fost transformat din „De ce le e frică nu scapă!” în „De ce ţie frică, păsărică?”. Conform declaraţiilor de la secţiunea "Viziunea mea pentru o dictatură sănătoasă”, Traian Băsescu vrea un Guvern mai suplu şi mai blond şi un Parlament atât de mic, încât Emil Boc să se simtă mare. „Văd o Românie cu măcar 300.000 de şomeri. Pe timp de criză, cineva trebuie să fie sacrificat. Şi n-am de gând ca această criză să fie plătită din buzunarul meu sau al altor oameni cinstiţi ca Adriean Videanu, Radu Berceanu sau Elena Udrea”, „Văd o Românie în care să am mai multă putere. Ca preşedinte n-am făcut nimic. Daţi-mi Guvernul, Parlamentul şi Justiţia şi voi face tot ce vreau!” sau „Autostrăzile nu sunt o prioritate. Bordurile, da. De aceea, Adriean Videanu trebuie să facă parte din orice guvern”, sunt doar câteva dintre declaraţiile postate pe site-ul clonat. Potrivit site-ului, deviza lui Băsescu este „Vreau o Românie a bunului şpriţ!”.


Macar cu rasul sa ne alegem din circul asta

Niciun comentariu: