joi, 5 noiembrie 2009

Despre Sandra

Am avut ocazia sa o vad pe Sandra, astazi, in direct, la emisiunea Acces direct a lui Madalin Ionescu, cu prilejul sosirii ei in Romania pentru concertul de asta aseara. Lasand la o parte unele intrebari neinspirate ale realizatorului, ceea ce m-a impresionat neplacut a fost faptul ca acesta a invitat-o pe artista sa asculte melodia ei celebra "Maria Magdalena" interpretata de o fatuca de care nu am auzit (prezentata drept o cantareata cunoscuta in Romania ) si care avea voce proasta. Sandra dadea din cap aprobator, zambea, dar cred ca mai mult de complezenta. Nu imi venea sa cred ce se intampla si mi-era mie rusine. Puteau fi invitate atatea artiste in adevaratul sens al cuvantului, cu voci puternice, cu succes : Luminita Anghel, Nico, Monica Anghel si altele. Pacat. Poate unii o considera demodata, dar eu iubesc in continuare melodiile ei si cred ca ramane o mare voce in muzica pop.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu mica mi-a fost mirarea sa aud ca Sandra i-a propus o colaborare'celebrei cantarete' care i-a interpretat melodia 'Maria Magdalena':-o Propunere cel putin bizara, pentru ca interpretarea a fost cel putin...personala , cu niste inflexiuni la refren care m-au amuzat teribil, ceva in genul textului lui Gyuri ' si marmota ii imediat a simtit':))Poate are Sandra un simt al umorului subtil si fatuca asta nu s-a prins ca de fapt Sandra was just joking:)).