duminică, 12 octombrie 2008

Mylene Farmer revine cu "Point de suture"




Unii spun ca e prea ciudata, altii ca este prea trista. Mylene Farmer, una dintre cele mai originale artiste europene, revine pe piata muzicala cu albumul "Point de suture".
La inceputul anilor 90 s-a intamplat sa gasesc, la un mic magazin, o caseta cu albumul "Ainsi soit je". Am cumparat-o, fara sa fi ascultat vreo melodie de a ei. M-au cucerit imediat vocea si melodiile. Am ascultat caseta de zeci de ori si imi place si acum, dupa atata timp. Tristetea din glasul lui Mylene Farmer nu am mai regasit-o la o alta solista.
Mylène Farmer, pe numele sau adevarat Mylène Jeanne Gautier, s-a nascut pe 12 septembrie 1961, în Montreal, Canada. A vandut mai mult de 25 de milioane de înregistrări şi se numara printre cei mai de succes artisti din toate timpurile în Franţa.

Un comentariu:

Unknown spunea...

OOO, Mylene Farmer! The one and only!! Nu pot sa spun ca dau pe dinafara de admiratie, dar nici nu-mi displace femeia...Are ea un stil personal ,ce-i al ei e-al ei...dar cam da jos textila si cu asta nu sunt de acord....E femeie bine, nimic de zis, dar are niste clipuri pe care daca le vezi prima data in viata te freci la ochi cu peria de pantofi ca ce vezi acolooo...E complet in pielea goala, tanti Mylene!!Eh, hai sa nu fiu rea, e artista doar!!Si Michael Jackson s-a (in)albit la infinit,iar nea George Michael prefera abordari ''tough'' prin toalete publice...