vineri, 11 septembrie 2009

Cezaramedia a implinit un an !


S-a implinit un an de cand am deschis acest blog, pe care l-am conceput ca un loc de unde sa aflati noutati din domeniul culturii, divertismentului, dar si un spatiu pentru dezbateri, mai ales in domeniul culturii - care din pacate a ramas, la multe capitole, o Cenusareasa, in Romania.
Am constatat ca am reusit sa atrag atentia multora dintre voi. Faptul ca de luni bune blogul se afla in primele 1000 din categoria Divertisment este o dovada ca el suscita interesul dumneavoastra. Multumesc celor care il citesc, celor care obisnuiesc sa isi lase comentariile la postarile mele, precum si celor l-au adaugat in lista de bloguri de pe site-urile si blogurile lor. Sper sa ramaneti in continuare alaturi de cezaramedia.blogspot.com. Va promit informatii cel putin la fel de interesante ca si pana acum.

Niciun comentariu: