joi, 10 septembrie 2009

Un spectacol care merita vazut : Take, Ianke si Cadar


Prima reprezentatie din aceasta stagiune a Teatrului Toma Caragiu - Take, Ianke si Cadar, de Victor Ion Popa a avut un succes nebun. Recunosc faptul ca dupa ce am vazut, la TVR, de cateva ori, celebra montare din 1971, cu marii actorii: Ion Finteşteanu, Alexandru Giugaru şi Marcel Anghelescu nu ma asteptam sa fiu impresionata de actuala versiune a piesei, de la Ploiesti. M-am inselat. Am urmarit un spectacol splendid, regizat intr-un mod original ( regia – Lucian Sabados ), cu actori foarte buni. De departe cea mai stralucita interpretare a fost cea a lui Nicolae Urs ( Ianke ) - FOTO. Un rol jucat cu pasiune si sensibilitate, personajul fiind imaginat parca pentru artist. In rolurile Take si Cadar – Mihai Coada si Ilie Galea – actori cu experienta si care au intrat foarte bine in roluri. Remarcabila si interpretarea lui Constantin Cojocaru - in rolul celui de-al doilea evreu – care a starnit o multime de hohote de ras. In concluzie, va recomand cu caldura un spectacol excelent, care pentru doua ore va va face sa mai uitati de criza financiara, salarii mici, stress si alte probleme….

Un comentariu:

Lucian Vasile spunea...

Eu am fost marti, la prima punere in scena. Uau, superb! Actori cu fler, piesa geniala, public... eh, aici o oarecare lipsa de bun-simt. Au fost 2-3 persoane mai lipsite de materie cenusie, undeva la etaj.