joi, 11 februarie 2010

Descult in parc, o comedie trasnet




Am fost miercuri seara una dintre sutele de spectatori ai piesei "Descult in parc" de Neil Simon, de la Casa de Cultura a Sindicatelor Ploiesti, cu Stefan Banica Jr, Mitica Popescu,Oana Ioachim, Bogdan Tudor, Ileana Cernat.
O comedie buna, jucata in multe tari, chiar si ecranizata si jucata de actori celebri ( vezi afisul mic). Comic de situatie, comic de limbaj, regie interesanta. Stefan Banica este un bun actor de comedie, iar alura sa de tanar dandy, rasfatat si putin cu nasul pe sus se potriveste cu personajul acestei piese. Pe actor l-am vazut si in exceptionala piesa Revizorul de Gogol, tot pe scena de la Ploiesti si m-a impresionat. Va recomand cu caldura "Descult in parc", sigur o sa va placa.

Un comentariu:

Eliana spunea...

Tin minte ca am vazut filmul 'Descult in parc' cu Jane Fonda si Robert Redford cand eram pustoaica si mi-a placut la nebunie. Ce bine su jucat si ce frumosi erau si tineri...Cred ca Banica a jucat bine, dar pe Oana n-am vazut-o niciodata jucand.Poate merg si eu sa vad piesa ca m-ai facut curioasa!