marți, 16 februarie 2010

Holograf canta de Dragobete


Pe 24 si 25 februarie, cu ocazia Dragobetelor, HOLOGRAF va canta la Sala Palatului. In aceasta perioada, pe site-ul formatiei, puteti vota melodia voastra preferata, muzicienii fac un sondaj pentru a vedea care sunt melodiile cele mai indragite de fani. Eu am votat OCHII TAI - o melodie al carui titlu il scandau, acum cativa ani, la un concert la care am asistat, sute de fani, atunci cand Dan Bittman a intrebat ce melodie doresc sa cante. Ne aminteste de vremuri frumoase, de copilarie, de tinerete, de momentele unice de la concertele HOLOGRAF !
Mergeti la concert, nu veti regreta. Eu iubesc foarte mult formatia.

Un comentariu:

Eliana spunea...

De-abia astept sa merg la concert. Am fost anul trecut cand si-au lansat albumul ''Primavara incepe cu tine'' si a fost super. I-a bisat sala de vreo 2-3 ori! Mi-e cam greu sa votez doar o piesa ,imi plac foarte tare cele vechi, dinainte de '89. Cred ca am sa votez ''Oriunde te vei afla''. Sau poate '' Vreau sa te vad zambind''. Sau ''Esti tot ce mai am '' :D Hmmm...greu de ales, greu...