sâmbătă, 6 februarie 2010

Recomandari



Nu ader la principiul "tot ce este romanesc este prost", referitor la muzica, si ma bucur atunci cand gasesc o piesa interesanta. Am ascultat melodia Claudiei Pavel ( CREAM ) si daca nu o vedeam in videoclip puteam sa jur ca este o melodie straina. Mi-a placut piesa, clipul si modul in care interpreteaza solista. E semn ca muzica noastra este pe un drum bun, ca acest domeniu a ajuns la un alt nivel - unul cu adevarat profesionist. M-as bucura sa fie un semn ca nu mai pacalesc publicul nici pitipoancele care cred ca o fusta scurta si niste silicoane pot tine loc de voce si nici versurile stupide si liniile melodice banale.
Cu alte cuvinte, ca muzica romaneasca a inceput sa fie de calitate si ca vor rezista in bussines doar cei care au talent, voce si niste compozitori inspirati alaturi ( care sunt inca rara avis pe la noi ). Va las va delectati cu "I don't miss missing you" si va invit sa va spuneti parerea. Am ascultat-o de multe ori, ceea ce nu am mai facut de mult cu o melodie romaneasca.
Celor interesati de muzica autohtona le mai recomand : DJ Project feat. Julia, intitulata "Nu", Mandinga - Donde si Perdona me

Sunt curioasa ce creatii au intrat in concurs la Eurovisionul romanesc. O le ascult si revin cu opinii.

Enjoy!

Un comentariu:

Eliana spunea...

Si mie imi place cantecul! Eu tin minte cam avut soc cand am vazut-o prima data pe Claudia Pavel la televizor si am aflat ca e romanca. Canta pe vremea aia in Candy. Are niste trasaturi aparte, exotice, nu prea pare ca e de pe plaiurile noastre:)Sunt , insa, curioasa daca dupa piesa asta vor veni altele si mai bine sau cel putin la fel de bune!