sâmbătă, 28 martie 2009

Ce destin! Odinioara rasfatata a sortii, acum muritoare de foame



Născută la data de 19 decembrie 1943, în Roma, Isabella Biaggini a cunoscut faima în anii '60. Considerată una dintre cele mai de succes actriţe din cinematografia penisulară, a jucat în comedii savuroase precum „I due mafiosi”, „Amore al'italiana”, „Amici piu di prima” sau „Colpo in canna”. A fost una dintre primele animatoare din Cizmă, întrând cu multă uşurinţă în pielea unei blonde sexy şi superficiale. Nu a fost doar actriţă şi „showgirl”. În 1981, a devenit „iepuraş”, fiind protagonista unuia dintre cele mai bine vândute pictoriale Playboy din Italia.
În spatele oricărui artist, în special al celor de comedie, se ascunde însă o dramă. Iar Isabella nu face excepţie. A avut o viaţă sentimentală dificilă şi dureroasă, marcată de necazuri sfâşietoare, de trei mariaje terminate cu divorţ şi de multe alte relaţii eşuate, cu diferite personaje din showbiz şi chiar cu un minor toxicoman. În 1992, la cinci ani după „dispariţia” de pe marele ecran, declara în timpul unei emisiuni la care a fost invitată: „Sunt 15 ani de când nu am mai avut o legătură sentimentală. Sunt singură, vreau să întâlnesc un bărbat inteligent şi sensibil, care să mă iubească doar pentru ceea ce sunt, nu pentru ceea ce am fost”.
Era însă prea târziu. Soarta a fost nemiloasă şi, acum, la 65 de ani, Isabella nu numai că este singură, dar s-a afundat într-o sărăcie de nedescris. A fost găsită de paparazzii revistei Oggi, pe o bancă din Roma. Îmbrăcată cu blugi murdari, încălţată cu papuci de plastic şi învelită cu o pătură. Acolo locuieşte, aceea este casa ei de ceva vreme. „Am vrut să mă internez într-un azil, dar nu m-au acceptat. Mi-au spus că am pensia prea mică. Nu am decât o pătură şi un câine. Să spunem că mă antrenez pentru ceea ce va fi viaţa mea. O viaţă de babetă...”, spune fosta actriţă, cu ochii în lacrimi.
sursa antena 3

Niciun comentariu: